1.Procesul de invatare al elevilor il pot evalua prin mai multe mijloace:fise de lucru, portofolii,teste,evaluari {initiale, formative, sumative}. 2.Elevii pot fi implicati prin autoevaluari si interevaluari.
1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat cu ajutorul mai multor mijloace(grile, chestionare,fise de lucru,teste,etc.),in toate etapele(evaluare initiala, formativa, sumativa. 2.Elevii pot fi implicati in procesul de evaluare prin autoevaluare si interevauare.
Prin observare sistematica si ritmica. Propunandu-le probe si modalitati variate si atractive de evaluare, prezentand criterii si grile clare de apreciere.
1.Evaluarea procesului de invatare se poate realiza prin chestionare,diagrame,jurnale ,fise de autoevaluare,sarcini de lucru in echipe sau individual. 2.Ii pot implica pe elevi in procesul de evaluare lasandu-i sa se autoevalueze,sa propuna sarcini de lucru ,sa se grupeze pe echipe la alegerea lor,sa propuna itemi de evaluare.
1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat prin modalitatile traditionale cunoscute, dar mai ales prin metode moderne, implicand computerul. 2. Elevii pot alege modalitati optime de exprimare, prin care sa dovedeasca insusirea competentelor.
1.Procesul de invatare al elevilor se poate evalua prin toate tipurile de evaluare: initiala, formativa si sumativa. 2.Elevii se implica in procesul de evaluare prin autoevaluare si prin evaluarea celorlalti colegi.
1.Elevii pot fi evaluati prin fise, portofolii, autoevaluare, proiecte etc. 2. Prin implicare in realizarea unor produse care sa demonstreze dobandirea capacitatilor urmarite.
1. Procesul de invatare poate fi evaluat prin: teste de evaluare, analiza produselor activitatii, monitorizarea progresului, monitorizarea gradului de implicare a elevului in rezolvarea sarcinilor comune. 2. Prin Prin autoevaluare si interevaluare.
1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat prin teste, fise de lucru, portofolii, prezente in toate etapele:evaluare initiala, formativa si sumativa. 2.Elevii pot fi implicati in procesul de evaluare prin autoevaluari, sa propuna sarcini de lucru, sa evalueze pe ceilalti elevi.
1.Procesul de invatare al elevilor il pot evalua prin mai multe mijloace:fise de lucru, portofolii,teste,evaluari {initiale, formative, sumative}.
RăspundețiȘtergere2.Elevii pot fi implicati prin autoevaluari si interevaluari.
1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat cu ajutorul mai multor mijloace(grile, chestionare,fise de lucru,teste,etc.),in toate etapele(evaluare initiala, formativa, sumativa.
RăspundețiȘtergere2.Elevii pot fi implicati in procesul de evaluare prin autoevaluare si interevauare.
Se utilizeaza evaluarile formativa, sumativa, observatia directa, sistematizata etc.
RăspundețiȘtergereAutoevaluare, evaluare directionata, interactiva
Prin observare sistematica si ritmica.
RăspundețiȘtergerePropunandu-le probe si modalitati variate si atractive de evaluare, prezentand criterii si grile clare de apreciere.
Prin fise de evaluare,portofolii,evaluari predictive,sumative etc
RăspundețiȘtergerePrin autoevaluari,prin prezentarea unor sarcini de lucru
1.Evaluarea procesului de invatare se poate realiza prin chestionare,diagrame,jurnale ,fise de autoevaluare,sarcini de lucru in echipe sau individual.
RăspundețiȘtergere2.Ii pot implica pe elevi in procesul de evaluare lasandu-i sa se autoevalueze,sa propuna sarcini de lucru ,sa se grupeze pe echipe la alegerea lor,sa propuna itemi de evaluare.
1. prin evaluare initiala, formativa si sumativa
RăspundețiȘtergere2. prin autoevaluare si evaluarea celorlalti colegi
1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat prin modalitatile traditionale cunoscute, dar mai ales prin metode moderne, implicand computerul.
RăspundețiȘtergere2. Elevii pot alege modalitati optime de exprimare, prin care sa dovedeasca insusirea competentelor.
1.Procesul de invatare al elevilor se poate evalua prin toate tipurile de evaluare: initiala, formativa si sumativa.
RăspundețiȘtergere2.Elevii se implica in procesul de evaluare prin autoevaluare si prin evaluarea celorlalti colegi.
1.Elevii pot fi evaluati prin fise, portofolii, autoevaluare, proiecte etc.
RăspundețiȘtergere2. Prin implicare in realizarea unor produse care sa demonstreze dobandirea capacitatilor urmarite.
1.Prin analiza produselor obtinute.
RăspundețiȘtergere2.Elevii pot fi implicati in procesul de evaluare prin autoevaluare si prin analiza produselor.
Prin fise de evaluare,portofolii,evaluari predictive,sumative etc
RăspundețiȘtergerePrin autoevaluari,prin prezentarea unor sarcini de lucru
1.Se utilizeaza evaluarile formativa, sumativa, observatia directa, sistematizata etc.
RăspundețiȘtergere2.Autoevaluare, evaluare directionata, interactiva
1. Procesul de invatare poate fi evaluat prin: teste de evaluare, analiza produselor activitatii, monitorizarea progresului, monitorizarea gradului de implicare a elevului in rezolvarea sarcinilor comune.
RăspundețiȘtergere2. Prin Prin autoevaluare si interevaluare.
1.Se utilizeaza evaluarile formativa, sumativa, observatia directa, sistematizata etc.
RăspundețiȘtergere2.Autoevaluare, evaluare directionata, interactiva
1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat prin teste, fise de lucru, portofolii, prezente in toate etapele:evaluare initiala, formativa si sumativa.
RăspundețiȘtergere2.Elevii pot fi implicati in procesul de evaluare prin autoevaluari, sa propuna sarcini de lucru, sa evalueze pe ceilalti elevi.