joi, 3 martie 2011

Modulul 5 - Evaluarea proiectelor elevilor

Reflectaţi asupra modului în care aspectele-cheie ale acestui modul v-au ajutat să planificaţi si să creaţi unitatea de învaţare:

1. Cum pot evalua procesul de învăţare al elevilor?

2. Cum îi pot implica pe elevi în procesul de evaluare?

16 comentarii:

  1. 1.Procesul de invatare al elevilor il pot evalua prin mai multe mijloace:fise de lucru, portofolii,teste,evaluari {initiale, formative, sumative}.
    2.Elevii pot fi implicati prin autoevaluari si interevaluari.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat cu ajutorul mai multor mijloace(grile, chestionare,fise de lucru,teste,etc.),in toate etapele(evaluare initiala, formativa, sumativa.
    2.Elevii pot fi implicati in procesul de evaluare prin autoevaluare si interevauare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se utilizeaza evaluarile formativa, sumativa, observatia directa, sistematizata etc.
    Autoevaluare, evaluare directionata, interactiva

    RăspundețiȘtergere
  4. Prin observare sistematica si ritmica.
    Propunandu-le probe si modalitati variate si atractive de evaluare, prezentand criterii si grile clare de apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Prin fise de evaluare,portofolii,evaluari predictive,sumative etc
    Prin autoevaluari,prin prezentarea unor sarcini de lucru

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.Evaluarea procesului de invatare se poate realiza prin chestionare,diagrame,jurnale ,fise de autoevaluare,sarcini de lucru in echipe sau individual.
    2.Ii pot implica pe elevi in procesul de evaluare lasandu-i sa se autoevalueze,sa propuna sarcini de lucru ,sa se grupeze pe echipe la alegerea lor,sa propuna itemi de evaluare.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. prin evaluare initiala, formativa si sumativa
    2. prin autoevaluare si evaluarea celorlalti colegi

    RăspundețiȘtergere
  8. 1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat prin modalitatile traditionale cunoscute, dar mai ales prin metode moderne, implicand computerul.
    2. Elevii pot alege modalitati optime de exprimare, prin care sa dovedeasca insusirea competentelor.

    RăspundețiȘtergere
  9. 1.Procesul de invatare al elevilor se poate evalua prin toate tipurile de evaluare: initiala, formativa si sumativa.
    2.Elevii se implica in procesul de evaluare prin autoevaluare si prin evaluarea celorlalti colegi.

    RăspundețiȘtergere
  10. 1.Elevii pot fi evaluati prin fise, portofolii, autoevaluare, proiecte etc.
    2. Prin implicare in realizarea unor produse care sa demonstreze dobandirea capacitatilor urmarite.

    RăspundețiȘtergere
  11. 1.Prin analiza produselor obtinute.
    2.Elevii pot fi implicati in procesul de evaluare prin autoevaluare si prin analiza produselor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Prin fise de evaluare,portofolii,evaluari predictive,sumative etc
    Prin autoevaluari,prin prezentarea unor sarcini de lucru

    RăspundețiȘtergere
  13. 1.Se utilizeaza evaluarile formativa, sumativa, observatia directa, sistematizata etc.
    2.Autoevaluare, evaluare directionata, interactiva

    RăspundețiȘtergere
  14. 1. Procesul de invatare poate fi evaluat prin: teste de evaluare, analiza produselor activitatii, monitorizarea progresului, monitorizarea gradului de implicare a elevului in rezolvarea sarcinilor comune.
    2. Prin Prin autoevaluare si interevaluare.

    RăspundețiȘtergere
  15. 1.Se utilizeaza evaluarile formativa, sumativa, observatia directa, sistematizata etc.
    2.Autoevaluare, evaluare directionata, interactiva

    RăspundețiȘtergere
  16. 1.Procesul de invatare al elevilor poate fi evaluat prin teste, fise de lucru, portofolii, prezente in toate etapele:evaluare initiala, formativa si sumativa.
    2.Elevii pot fi implicati in procesul de evaluare prin autoevaluari, sa propuna sarcini de lucru, sa evalueze pe ceilalti elevi.

    RăspundețiȘtergere