joi, 3 martie 2011

Modulul 4 - Crearea unei aplicatii din perspectiva elevului

Reflectaţi asupra modului în care punctul central al acestui modul v-a ajutat să vă planificaţi şi să creaţi unitatea voastră de învăţare selectată:

1. Cum poate realizarea unei aplicaţii ale elevului să mă ajute să clarific aşteptările pe care le am de la unitate şi să-mi îmbunătăţesc proiectarea instruirii?

2. Cum mă pot asigura că elevii vor atinge obiectivele operaţionale prin activităţile din cadrul proiectului?

15 comentarii:

  1. 1.Aplicatiile elevului ma pot ajuta sa ma clarific daca ai inteles ce materiale pot folosi, daca informatiile alese sunt adecvate unitatii de invatare alese iar unele materiale gasite de elevi le pot valorifica.
    2.Ma pot asigura ca elevii vor atinge obiectivele propuse verificand pas cu pas ce au realizat si recomandandu-le site de pe wiki.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Aplicatiile elevului ma ajuta sa-mi evaluez activitatea de proiectare a unitatii de instruire.
    2.Ma pot asigura ca elevii pot atinge cu usurinta obiectivele operationale prin evaluare produselor obtinute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Studiind materialele pe care elevii le-au gasit si folosit in etapa de documentare am posibilitatea sa imbunatatesc etapa de proiectare prin introducerea unor elemente noi.
    2.Prin evaluarea fiecarei secvente a activitatii.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.Prin realizarea unei aplicatii a elevului urmaresc realizarea obiectivelor operationale propuse in functie de cunostintele deja acumulate.
    2.Intocmesc fise de evaluare formativa,folosesc descriptori de performanta pentru itemi.

    RăspundețiȘtergere
  5. 1.Feed-back-ul prompt, realizat etapa cu etapa, este un adevarat barometru pentru reglarea si imbunatatirea proiectarii instruirii.
    2.Alegand corect obiectivele , verificand pas cu pas produsele elevilor si indrumandu-i punctual.

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.Aplicatiile dovedesc ca elevul si-a insusit ciunostintele, ca are abilitatea de a selecta si utiliza informatiile potrivite continutului, ca este capabil sa creeze si sa comunice.
    2.Evaluarea activitatilor proiectului, prin modalitati variate, dovedesc atingerea obiectivelor operationale.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. Aplicatia elevului ma ajuta sa inteleg daca elevii vor alege informatiile adecvate unitatii de invatare
    2. Prin verificarea pas cu pas a ceea ce fac elevii

    RăspundețiȘtergere
  8. 1.Crearea unui exemplu din perspectiva elevilor ma ajuta sa adaptez cerintele proiectului la potentialul acestora.
    2.Ma pot asigura ca elevii vor atinge obiectivele operationale analizand punctele tari ale instrumentelor TIC si selectandu-le pe cele mai bune(coreland tipul de tehnologie cu obiectivele operationale.

    RăspundețiȘtergere
  9. 1.Aplicatiile elevului ma ajuta sa sa observ daca ei au inteles sarcinile de lucru si sa-mi imbunatatesc proiectarea .
    2.LE administrez fise de evaluare formativa.

    RăspundețiȘtergere
  10. 1.Aplicatiile elevului ma ajuta sa constat daca elevul a inteles ce trebuie sa caute pentru unitatea respectiva.
    2. Evaluand produsele activitatii elevilor-fise, teme etc pot evalua atingerea obiectivelor operationale.

    RăspundețiȘtergere
  11. 1. Feed-back-ul prompt, realizat etapa cu etapa, este un adevarat barometru pentru reglarea si imbunatatirea proiectarii instruirii.
    2.Alegand corect obiectivele , verificand pas cu pas produsele elevilor si indrumandu-i punctual.

    RăspundețiȘtergere
  12. 1.Aplicatiile dovedesc ca elevul si-a insusit ciunostintele, ca are abilitatea de a selecta si utiliza informatiile potrivite continutului, ca este capabil sa creeze si sa comunice.
    2.Evaluarea activitatilor proiectului, prin modalitati variate, dovedesc atingerea obiectivelor operationale.

    RăspundețiȘtergere
  13. 1.Aplicatiile elevului ma ajuta sa aflu daca elevii au inteles ce materiale pot utiliza, cum sa le foloseasca in viitor.
    2.

    RăspundețiȘtergere
  14. Aplicatiile corecte ale elevilor reprezinta feed-back-ul pe care il asteapta orice dascal.
    Prin intermediul evaluarii mă pot asigura că elevii vor atinge obiectivele operaţionale prin activităţile din cadrul proiectului.

    RăspundețiȘtergere
  15. 1.Aplicatiile elevului ma ajuta sa aflu daca elevul a inteles ce trebuie sa caute pentru unitatea respectiva.

    2.Evaluarea activitatilor proiectului, prin modalitati variate, dovedesc atingerea obiectivelor operationale.

    RăspundețiȘtergere