Reflectaţi asupra modului în care punctul central al acestui modul v-a ajutat sa planificaţi şi să creaţi unitatea de învăţare.
1. Cum pot utiliza internetul pentru a sprijini procesul de învăţare al elevilor?
1. Cum pot utiliza internetul pentru a sprijini procesul de învăţare al elevilor?
2. Cum pot sa asigur utilizarea responsabilă şi corespunzătoare a internetului?
1.Se poate face o cautare de materiale necesare.
RăspundețiȘtergere2.Trebuie sa cunoasca legile drepturilor de autor
1.Le pot indica site-uri educative pe care sa le acceseze pentru a cauta informatii,pot comunica prin wiki pentru a rezolva sarcini de invatare.
RăspundețiȘtergere2.Voi informa elevii asupra drepturilor de autor ,voi supraveghea utilizarea internetului pe adresele educative,voi informa parintii elevilor asupra acestor lucruri.
1.Internetul poate sprijini documentarea, colaborarea cu site-uri care furnizeaza informatii,precum si comunicarea. Elevii vor beneficia de cunostinte si imagini, cautarea si utilizarea acestora avand un rol formativ.
RăspundețiȘtergere2. O utilizare responsabila si corespunzatoare se poate realiza doar prin selectarea celor mai bune surse de informare, care sa aiba si un caracter atractiv, accesibil, respectand particularitatile de varsta.
1.E o modalitate moderna, care atrage elevii;aria de documentare este extrem de larga si, in plus, le putem arata elevilor ca internetul este un sprijin real pentru a invata, imbinand utilul cu placutul.
RăspundețiȘtergere2.Prezentand , in primul rand, aspecte ce tin de legalislatie si indrumand elevii furnizandu-le site-uri potrivite.
1.Internetul poate sprijini elevii in procesul de invatare mai ales in etapa de documentare prin materiale specifice tuturor disciplinelor de studiu.O problema ar putea fi informatia un pic dezorganizata.
RăspundețiȘtergere2.Utilizarea responsabila se poate realiza prin folosirea unor site-uri cu continut bine documentat in domeniul de studiu respectiv.
1.Internetul poate fi utilizat folosind adrese si motoare de cautare specifice temelor studiate, conform cerintelor si sugestiilor dascalului.
RăspundețiȘtergere2. Folosirea responsabila a internetului se face prin recomandarea unor site-uri gratuite de bibliografie, prin accesarea unor bloguri utile sarcinilor de lucru
1. - crearea unor site-uri ( wiki ) ce pot fi folosite atat de elevi cat si de cadrele didactice in realizarea proiectelor
RăspundețiȘtergere2. Profesorul recomanda elevilor numai site-urile care-l pot ajuta in realizarea proiectelor si ii verifica pas cu pas
1.Internetul poate fi utilizat prin creare de site-uri la care pot apela atat cadrele didactice cat si elevii. Informatiile pot fi gasite atunci cand avem nevoie de ele si putem verifica daca si elevi si le-au insusuit.
RăspundețiȘtergere2.Penrtu ca elevii sa apeleze doar la site-uri cu informatii educationale avem datoria de a le recomanda doar site-uri educationale si de a verifica daca elevii le-au folosit.
1.Internetul poate reprezenta un instrument util pentru documentare, colaborare si comunicare cu alte persoane.
RăspundețiȘtergere2.Voi informa elevii asupra drepturilor de autor.
1.Pentru documentare, colaborarea cu elevii pe wiki.
RăspundețiȘtergere2.Le explic elevilor drepturile de autor si ii supraveghez continuu.
1.Internetul poate reprezenta un instrument util pentru documentare,colaborare si comunicare
RăspundețiȘtergere2.Profesorul recomanda elevilor numai site-urile utile in pregatirea lor.
Internetul este un instrument mai mult decat util, a devenit indispensabil in activitatea de invatare. Cu un singur click gasesc raspunsurile pe care le cauta.
RăspundețiȘtergereUtilizarea responsabila de catre elev a internetului este o munca de echipa: parinte - dascal.
1.Internetul poate sprijini elevii in procesul de invatare in etapa de documentare prin materiale specifice tuturor disciplinelor de studiu.
RăspundețiȘtergere2. 2.Le explic elevilor drepturile de autor.
1.Internetul poate reprezenta un instrument util pentru documentare, colaborare si comunicare cu alte persoane.
RăspundețiȘtergere2.Voi informa elevii asupra drepturilor de autor.